W ramach współpracy z naszą firmą, proponujemy trzy typy rozwiązań:
Umowa abonamentowa,
Sprawne działanie infrastuktury informatycznej warunkuje odpowiednie wykorzystanie zasobów firmy.
Obecna sytuacja rynkowa często "wymusza" redukcję kosztów, co skutkuje tym, iż nie muszą Państwo posiadać własnego działu IT ani specjalistów z zakresu informatyki.
Jak więc poradzić sobie z nagłą awarią systemów informatycznych w firmie? Naszą propozycją dla Państwa jest outosurcing usług IT.
Zlecając tę usługę naszej firmie, zyskują Państwo opiekę nad zasobami informatycznymi przedsiębiorstwa. Usługę tę oferujemy Państwu w ramach umowy abonamentowej.
W skład abonamentu wchodzi obsługa informatyczna, konsultacje i doradztwo w kwestiach teleinformatycznych, dojaz do klienta.
Abonament polega na podpisaniu umowy, w której gwarantuje się m.in. zakres świadczonych usług, czas reakcji na awarię, m-ny koszt usługi i inne warunki współpracy.
Pomoc zdalna,
Oferowana przez firmę FHU SIM-KOMP usługa pomocy zdalnej skraca czas reakcji do minimum. Dzięki tej usłudze, większość problemów informatycznych jesteśmy w stanie rozwiązać bez konieczności przyjazdu do Państwa firmy.
W przypadku awarii związanej z konfiguracją programów, oprogramowania, systemu operyacyjnego czy też sprzętu komputerowego, nasz specjalista może zdalnie połączyć się z Państwa oprogramowaniem w celu zlokalizowania i naprawy większości problemów. W sytuacji, gdy pomoc zdalna będzie niewystarczająca lub niemożliwa, nasz serwisant osobiście przyjedzie do Państwa w celu napracy usterki.
Usługa pomocy zdalnej umożliwa nie tylko wykonywanie napraw, ale również pozwala instalować oprogramowanie i sterowniki do urządzeń zewnętrznych, t.j. np. skanerów lub drukarek, a także umożliwa instalowanie programów oraz konfigurację systemu operacyjnego. Zaletą pomocy zdalnej jest możliwość połączenia się z Państwa komputerem w dowolnym miejscu na świecie (warunkiem jest połączenie do sieci Internetowej).
W celu skorzystania z usługi pomocy zdalnej, prosimy o kontakt telefoniczny, a następnie po telefonicznej weryfikacji problemu, prosimy o pobranie programu.
Dojazd do Klienta.
Nasi serwisanci dojeżdżają do Klienta, po wcześniejszym zgłoszeniu problemu telefonicznie.
Nasza firma nie pobiera opłat za dojazd do Klienta, płacą Państwo tylko za dobrze wykonaną usługę.
Szybki kontakt
FHU "SIM-KOMP"
95-041 Gałków Duży
ul. Główna 18
tel. 0-507 764 034
ksimon@sim-komp.pl biuro@galkow.pl
pracujemy
Poniedziałek, środa, piątek - 12-16
wtorek, czwartek - nieczynne
W przypadku zniszczenia infrastuktury informatycznej nasza firma zapewnia wysokiej jakości usługi związane z odzyskiwaniem danych oraz zapewnia powrót do ciągłości działalności sprzed awarii.